Lékař MUDr. Lubomír Mikulášek

Lékař MUDr. Lubomír Mikulášek pracuje v zdravotnickém zařízení .

Jestli máš aktuálnější údaje o tomhle lékaři, dodej nám je prosím. Zajímají nás kontaktní údaje, vybavenost zařízení, doplnkové služby...

Člen České lékařské komory: MUDr. Lubomír Mikulášek

Evidenční číslo: 1139739170

Odbornost: gynekologie a porodnictví

Licence:

  • gynekologie a porodnictví

Komentáře návštěvníků

Uživatel/ka Anonym. Okomentoval/a 29. června 2018.
Neprihlásený užívateľ
Snad je to i odborník na svém místě. Ale zkuste mu jednou nezaplatit a ponechat si pouze péči na zdravotní pojišťovnu. To uvidíte a zažijete jeho THE BEST přístup a chování :-).
Uživatel/ka Dagmar Vejvodová. Okomentoval/a 10. dubna 2018.
Neprihlásený užívateľ
MUDr.Mikulášek se mi věnuje velmi trpělivě,a vždy když mi doporučuje nějakou léčbu(jelikož jsem těch problémů měla více najednou),tak nejdříve vše vysvětlí a zeptá se jestli všemu rozumím a souhlasím s jeho postupem.
Nyní mi provedl odstranění vejcovodů a musím říci,že dva dny po operaci jsem se cítila tak,jako po jiném operativním zákroku v jiné nemocnici po 14.ti dnech.
Rozhodně budu pana doktora doporučovat všude kde to půjde,protože jeho práce je naprosto "THE BEST".A s takovým přístupem lékaře jsem se dosud nesetkala.
Mimochodem pokud si někdo bude číst negativní recenze na jednom z lékařských portálů,vůbec tomu nevěřte...Je to směšné a kouká z toho jen závist!To že tam někdo řeší poplatky za vyšetření a televizi v čekárně,to přece s lékařskou odborností nemá nic společného!A toho kdo to napsal,je mi upřímně líto,protože se snaží za každou cenu panu doktorovi jen ublížit.
Ale vím,že se najdou takové,které tomu uvěří...Ono nikdy se nedá vyhovět každému a ve všem,ale je to pouze o domluvě.
Takže za mě je to jeden z odborníků,který svou práci odvádí nejlépe,jak může.
Uživatel/ka Marta N.. Okomentoval/a 26. ledna 2018.
Neprihlásený užívateľ
- Lékař MUDr. Lubomír Mikulášek by se mi věnoval, pokud zaplatím částku 5 000,- až 39 000,-Kč. Pokud na to nemám, zaplatím pro něj pouze, ale pro mě velkou částku 1 000,-Kč.
Je možné sa objednat na konkrétní den a hodinu, ale počkáte si jako já víc než hodinu a někdy i déle. Jednou jsem čekala 5 hodin a nevzal mě.
Lékař nemá přehled o mém zdravotní stavu, pokud mi nabízí vyšetření vaječníků, dělohy a čípku za cca 700,-Kč, které už nemám asi 5 let.
Když jsem nezaplatila, křičel na mě a násilím mě vyhodil z ordinace.
Tohoto lékaře nedoporučuji!!!
Uživatel/ka Monika. Okomentoval/a 7. prosince 2017.
Neprihlásený užívateľ
U pana doktora jsem byla pouze jednou a více nechci. Zároveň nechci po jedné zkušenosti nikoho veřejně kritizovat. Pouze chci zveřejnit jeho aktuální ceník, který mi byl nabídnut a který se bohužel nikde před návštěvou pana doktora nedozvíte: základní roční poplatek 5.000 Kč, nadstandard 19.000 Kč, ještě větší nadstandard je přes 30 tis. Kč. Na papíře seznam nadstandardních služeb nedostanete, pouze ústní informace od pana doktora. A čas na rozmyšlenou také ne. Já byla bohužel příliš slušná, abych v tom šoku řekla ne... Tak snad tato informace pomůže ostatním, aby šok neměly :-) p.s. Ano, vím že nejde jen o peníze. Ale mám velmi dobré zkušenosti i s lékaři, kterým "stačí" platby od pojišťovny ;-)
Uživatel/ka Sisi. Okomentoval/a 30. června 2017.
Neprihlásený užívateľ
Pan dr. Mikulášek u mě ztratil důvěru. Má evidentně poruchy chování, je to těžký narcis a zlatokop. Veškeré jeho jednání a nabídky tomu směřují. Nejdříve se podívá do počítače, kde má poznámku, zda jste již platila a podle toho se chová. Nechává si zaplatit za výkony, které jsou některé i zbytečné (dle posouzení u jiných dr.)a které plně hradí pojišťovny. S původním personálem v Újezdě se rozešel ve zlém. Nespolupracuje při přeregistraci, mstí se, dělá naschvály i kolegům, dokáže na ně křičet, když není po jeho. Občas zasahuje i policie. Před ním jsem měla dobrou péči i bez placení - jen na ultrazvuk jsem dojížděla. Už jsem přeregistrovaná a ulevilo se mi. Už jsem s ním nechtěla komunikovat.
Uživatel/ka Anonym. Okomentoval/a 13. června 2017.
Neprihlásený užívateľ
Pan doktor se mi dnes snažil nacpat jakýsi roční paušál v hodnotě 1000 Kč s tím, že si budu ještě připlácet na některé úkony (např. lepší stěry). Asi 20 minut mi líčil, jak provozuje špičkové pracoviště, školí doktory po celém světě a píše erudované články. Přišlo mi divné, kolik času tak vytížený člověk tedy ztráví sebechválou. Pak z něj ovšem vylezl ten požadavek na peníze a bylo mi to jasné. Když jsem to odmítla s tím, že si najdu jiného doktora, zkusil alespoň požádat o 500 Kč za konzultaci. To jsem také odmítla, protože jediné, co jsem se dozvěděla je to, jak je úžasný, začal řvát, takže jsem vypadla.
Doma jsem si dala do Google vyhledat Mikulášek a myomy a opravdu jsem našla hromadu článků v různých populárních mediích typu Ona dnes, Aha, Žena a život apod, tedy evidentně PR články. Nenašla jsem ale žádné odborné publikace a knihy, kterých by člověk u takového světového odborníka předpokládal spousty.
Takže hodně štěstí ve vašem podnikání, pane Mikulášku, ale já si radši najdu doktora, který se bude zajímat víc o mé zdraví než o peníze.
Uživatel/ka Žena. Okomentoval/a 6. dubna 2017.
Neprihlásený užívateľ
Tak tohle je zářný příklad, že si sem kladné ohlasy píše sám pan doktor. Vidím, že můj předchozí příspěvek si nyní milý pan doktor přivlastnil. Takže jsem ráda, že jsem se nemýlila - opět další důkaz a gratulace sama sobě, že jsem si již našla již jiného pana doktora. Píšu to sem proto, že se to může stát i ostatním sem píšícím ženám.
Uživatel/ka Žena. Okomentoval/a 5. dubna 2017.
Neprihlásený užívateľ
Milé dámy, můj předchozí komentář byl pouze pokus o aprílový vtip... Naopak už všechny otevřete oči a všímejte si špičkové péče a posunu k ní. A přečtete si tento odkaz na idnes http://jankopravda.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=596973
Je potřeba si přestat lhát, milé rýpalky.
Uživatel/ka Žena. Okomentoval/a 4. dubna 2017.
Neprihlásený užívateľ
Milé dámy, ale braňte se těm poplatkům. Takhle to nesmí dopadnout. Za chvíli budeme platit u každého specialisty? Uvědomte si, že PLATBY JSOU TO DOBROVOLNÉ, tedy SPONZORSKÝ DAR. Lékaři mohou žádat přímou úhradu po pacientovi pouze v případě, že NEMÁ uzavřenou smlouvu se zdravotní pojišťovnou a nejedná se o nutnou a neodkladnou péči. Změňme tenhle rostoucí trend gynekologické praxe, potažmo celého zdravotnictví! Jde to - výběrem takové ordinace, kde platby nepřijímají nebo k nim pacienty nenutí. Přečtěte si více:

http://zpravy.idnes.cz/gynekologove-si-prilepsuji-krome-30-korun-chteji-i-tisicikorunovy-poplatek-1bj-/domaci.aspx?c=A101025_171321_domaci_hv

https://www.vzp.cz/o-nas/aktuality/poplatky-u-gynekologa-nutit-vas-do-nich-nesmi

http://www.vitalia.cz/clanky/kolik-stoji-gynekologie/
Uživatel/ka Jana T.. Okomentoval/a 1. dubna 2017.
Neprihlásený užívateľ
Doktor Mikulášek je sice šikovný doktor ale chování má idiota. Ano má milion certifikátů a je dobrý doktor, který dokáže občas až zázraky ale jeho chování je opravdu hrozné. Honí si příšerně Ego já tohle já tamto. Ale když už jsem si tak seděla v čekárně a z ordinace se ozývalo řvaní ohledně poplatků a vyrazil pacientku ze dveří bylo mi ouvej. A jeho věčné chození pozdě chudák sestřička ho pořád omlouvá že je v zácpě ale ty tři roky co tam chodím chodí pořád pozdě. Čekám na 8 na ráno jsem první přijde v půl 9 normálka. Když jdu odpoledně tak čekání 2 hodiny a víc? To taky není v pořádku. Když se konečně dostanu po hodinách čekání do ambulance tak milion informací o tom co se změnilo nové poplatky zase vyšší a začne si hrozně honit ego. Ale já přeci chci vyšetřit maximálně si letmo popovídat zdvořilostně ale proč mám slyšet 5 minutový monolog JÁ!!!!!!! O to nikdo nestojí. Pane doktore, opravdu změňte své postoje o Vaše JÁ tu nikdo nestojí. Odcházím k jinému lékaři, který se umí alespoň doufám chovat, jelikož toto už není možné. Nejste jediný lékař, který je dobrý. Jen se musí hledat. Jediný co se na obranu musí říct poplatky na gynekologii kolem 1000 jsou standart již téměř všude a ne-li i více. To pro ty rýpalky co zde v diskuzi se hádali
Uživatel/ka Újezdská žena. Okomentoval/a 10. ledna 2017.
Neprihlásený užívateľ
Milé dámy, tohle není diskuze. Paní Hano, tedy spíš pane doktore, víte to? Já zase všem doporučuji pana doktora nenavštěvovat vůbec, anebo ano navštívit ale neregistrovat se. Není snadné pak od něj odejít viz všechny komentáře ostatních pacientek níže. Schválně a cíleně protahuje Váš přechod k jinému lékaři, nevydá kartu, ale pouze jakýsi výpis a chce za toto zaplatit (ostatně jako za všechny své výkony). Mstí se pouze těm nespokojeným pacientkám. Vybírá poplatek za slušnost. Už jste to některá z vás viděla? Přitom on to je, kdo má agresivní chování, bude se s Vámi klidně strkat a nadávat Vám. Tohle chcete? Tak jen dál do jeho ordinace. Je to Váš život.
Uživatel/ka Hana Št.. Okomentoval/a 9. ledna 2017.
Neprihlásený užívateľ
pro S.H.:
Chápu Vás, musí být vyčerpávající navážet se do spokojených pacientek a pana doktora Mikuláška. Kde by Vám pak zůstával čas na konstruktivní řešení Vašeho "problému"?

Pořádně si přečtěte, co jsem napsala. Nikde neodsuzuji anonymitu. Své příjmení tu neuvedu právě kvůli takovým, jako jste vy, abych se vyhnula podobným útokům, jako jsou tady.
Nevím, proč by se mi měl pan doktor mstít za to, že jsem s ním spokojená. To je přece absurdní.

A děkuji Vám za přání, opravdu bych nerada dopadla jako vy - být za 10 minut "vyšetřena", ušetřit pár stovek a zůstat zatrpklá tak, jako se jevíte vy.

Pokud je to ve Vašich silách, neodepisujte mi a radši věnujte energii jinde. Děkuji.

Pro ostatní, co si tento komentář četli:
Pokud váháte, zda navštívit tohoto lékaře, doporučuji se přesvědčit osobně. Mé upřímné hodnocení najdete níže.
Uživatel/ka S.H.. Okomentoval/a 5. ledna 2017.
Neprihlásený užívateľ
Pani Hano St. proc zde neuvedete tedy cele prijmeni kdyz tady na strankach odsuzujete anonymitu. Kdo pana doktora poznal dobre vi ze by se mohl mstit i tem co uz od nej odesly proto zde radeji neuvede cele jmeno. Prominte ale musim se teda smat. Mne je uplne jedno co byste mi na setkani vypravela. Nemam cas ztracet cas a uz vubec ne plky o panu doktorovi Mikulaskovi. Staci mi osobni zkusenost s nim a nikdo me uz nepresvedci o opaku. Osobne do jeho ordinace uz ani nepachnu. A vam preji abyste mela toto sve pozitivni mysleni stale a hlavne abyste se nikdy nemusela ztotoznit s 95% zde sdilenych negativnich ohlasu. Stastna to zena.
Uživatel/ka K.B.. Okomentoval/a 23. prosince 2016.
Neprihlásený užívateľ
Katastrofa odcházím. Novou sestřičku lituju teda.
Uživatel/ka Hana Št., Dobříš. Okomentoval/a 16. prosince 2016.
Neprihlásený užívateľ
K panu doktorovi jsem přišla naprosto zoufalá, nebyla jsem jeho pacientka, neviděl ode mě ještě ani korunu. Přesto se mi věnoval více než hodinu a k tomu větší část po ordinačních hodinách, trpělivě mi vše vysvětlil a když došla řeč na příšpěvek, dal mi čas si v klidu vše promyslet a zvážit do další kontroly. Na tom se za celou dobu, co jsem v jeho péči nic nezměnilo.

Po letech, kdy se na vás jiní lékaři začínají dívat jako na hypochondra, byl jediný, kdo začal můj problém aktivně řešit. Během měsíce v jeho péči bylo po bolestech.

Roční příspěvek jsem platila u všech předchozích lékařů, nepřijde mi proto na tom nic zvláštního. Péče a přístup pana Mikuláška je však o proti ostatním nadstandarní.

Ráno je čekací doba minimální nebo vůbec. Později přes den se může čekání prodloužit, což mi opět přijde naprosto normální. Setkávám se s tím běžně, obzvláště pokud je v ordinaci jen 1 lékař.

Mnohé komentáře jsou dle mého názoru zcestné. Svůj názor vám velmi ráda sdělím osobně a klidně se prokážu občankou, ale v čekárně u pana doktora, nikoliv na stránkách plných anonymů.
Uživatel/ka Nespokojená pacientka. Okomentoval/a 7. prosince 2016.
Neprihlásený užívateľ
Hulvát s agresivním chováním. Lidé si to naštěstí v Újezdě i po okolí všechno řeknou. Pak už za ním asi bude jezdit jenom ta paní 200 km daleko. A té teda přeji hodně štěstí! Bude ho potřebovat. I kdyby byl stokrát super doktor, jakože takový maestro zase není, tak jako člověk nestojí fakt za nic. Já už bych mu nepodala ani tu ruku. Odcházím od něj. Doporučuji všem jezdit do Úval, Jiren nebo do Klánovic k paní doktorce http://www.praha21.cz/mista/1683-mudr-jitka-zdichyncova-gynekologie.
Uživatel/ka K.N.. Okomentoval/a 4. listopadu 2016.
Neprihlásený užívateľ
Ne, v dnešní době NENÍ NORMÁLNÍ PLATIT POPLATKY U LÉKAŘŮ. U žádného lékaře nejsem zvyklá platit takové horentní částky. Jsou snad placeni ze ZP, které si celý život povinně platíme. Mají se mnohem lépe, než my obyčejní zaměstnanci. Takže nevidím důvod... A to by mě zajímalo, já už teda několika kontrolami u pana doktora prošla a srovnání jinde mám také. Co Vám dal tak nadstandardního než ten předchozí lékař? Je to zlatokop podle mě a to mi nikdo nevymluví. Paní doktorce Dastychové šlo předně o pacienty, i když měla také své mouchy. Zeptejte se doktora, kde on platí. Na gyndu naštěstí nemusí. Platí u praktika? Platí u zubaře? Pochybuji! :-)
Uživatel/ka Petra T.. Okomentoval/a 4. listopadu 2016.
Neprihlásený užívateľ
Dobry den. Nemůžu si vynachvalit péči pana doktora. Jsem těhotná v 5 měsíci a jak tu zde psala pani o poplatku 10000? To je zlaty poplatek? Nebo co to je? Poplatek my byl nabidnut za 5000kc mohla jsem se rozhodnout. Pojistovna plati pouze tri ultrazvuky ty jsou zdarma ale ostatni nehradi. A je pravda jsem vic v klidu kdyz na kazde kontrole je ultrazvuk a vydim jak se broucek vyviji a ze je vse v pořádku. Poplatek je dobrovolný ne povinný ale bez poplatku jsou jen tri ultrazvuky a povinne vyšetření. Nic vic. U meho byvaleho gynekologa jsem taky platila poplatek 1500 na rok ale za to jsem neměla péči takovou jako tady. V dnešní době je normalni platit poplatek jen asi tady nejste zvyklý. Co ksem slysela jak to tu driv bývalo.
Uživatel/ka Odevšivší. Okomentoval/a 3. listopadu 2016.
Neprihlásený užívateľ
Je mi divné, že tyto pochvalné názory zde nepíší pacientky, které by se podepsaly celým jménem. Naopak negativní názory anonymů chápu, protože např. jsou stále ještě v jeho péči. Víte, já panu doktorovi opravdu ze srdce přeji spokojené pacientky. Já mezi ně bohužel nepatřím a nikdy jsem nepatřila. Tlak na platbu 1.000,- Kč na mě tedy vyvíjel a dost značnou. Vlastně mi to podal tak, že musím (docela hlasitě na mě zařval tu tisícovku ale zaplatíte!) a ne že přispívám DOBROVOLNĚ na nějakou nadstandard péči. A o tom, že se nestydí říct si 10 tisíc!!! za standardní péči o těhotnou ženu a přitom to zdůvodní tím, že fotka z UTZ bude zadarmo a na každé kontrole jí udělá UTZ, což o tom kolují názory, že také není zdravé mít UTZ tak často. Tak to už je fakt vrchol. Chudinky maminky na mateřské. Doufám, že je to nenapadne fakt platit. Ať radši za to koupí miminku pořádnou výbavičku, třeba monitor dechu. Z toho je aspoň nějaký užitek. A také vím, že odchod od něj tedy není vůbec jednoduchý. Dělá strašné problémy. Proto by každá žena měla opravdu zvážit, jestli se k němu registrovat. A díkybohu za tuto doménu, protože znamylekar.cz ty negativní ohlasy na žádost pana doktora vymazal. Zde aspoň zůstávají.
Uživatel/ka Anna.. Okomentoval/a 2. listopadu 2016.
Neprihlásený užívateľ
Ka tedy nevim na co si tu stezujete. Pan doktor je výborný doktor a i ja za nim dojizdim 60km. Xo se týká poplatku je jen jeden roční 1000kc ktery muzete a nemusite zaplatit žádný natlak na me nevyvijel. Co se týká cytologie je sklicko zdarma ale pokud chcete mit lepsi a presnejsi vysetreni tak se plati 580 a tohle bohuzel pojistovna nehradi ptala jsem se na to u sve pojistovny jestli neni mozny prispevek a opravdu není. Takze pokud chcete mit jistotu ze je vse v pořádku i ja ráda zaplatila. Nemůžu si stěžovat na jeho péči a i na novou sestricku která je moc milá. Oba jsou sehrany tým a zdravotni péče je tu na úrovni.
Uživatel/ka Odešlivší. Okomentoval/a 1. listopadu 2016.
Neprihlásený užívateľ
Přidávám se k negativním ohlasům a názorům. Je smutné, a to se netýká jen starších paní v důchodovém věku, ale i třeba maminek na rodičovské doma (třeba i 6 let a třeba i samoživitelky). Kde na to vzít? Pane doktore, tohle je směšné. 200,- Kč za zrcadla??? Všude jinde je to od 40,- Kč max. když to přeženou tak 100,- Kč. Ale běžně tak průměr 50,- Kč. Fotku z UTZ miminka proboha za 200,- Kč? A ještě ani nedáte fotku do ruky, ale pošlete na mail? To jako vážně? Vyšetření cytologie za 580,- Kč v akci, poté již za 750,- Kč. No co to je? Prý z toho nemá ani korunu, to všem tvrdí... No tak to asi těžko, když ta laboratoř stojí cca 300,- Kč. Tady fakt už není o čem. Pan doktor je jen pro bohaté ženy, co si to mohou dovolit (ale v této zemi při těchto platech?). A co nejhůř!! Žádný nadstandard neobdržíte. Další lámání peněz z žen, co nechtějí zanedbat zdravotní péči. Bude Vám tvrdit, že potřebujete zákroky, ať už např. zavedení tělíska za 5 tis., protože pilulky jsou přece k ničemu či jiné zákroky. Nevěřte tomu. Myslím, že by byl schopný i zbytečného zásahu, jen aby inkasoval. Ale nikdy za nic ani za těch 1.000,- Kč žádné potvrzení o zaplacení nedá! Dlouhé čekací doby, i když jste objednané. Klidně i přes 2 hodiny. Prý můžete si vybrat den i čas. Vážně? Komu se to už povedlo? Možná to přijde časem, jak teď pacientky postupně vyštve a já věřím, že se tak dít bude a pacientky mu ubydou. Začínám si myslet, že je lepší jet třeba mimo Prahu, pokud můžete, ale pryč od něj.
Uživatel/ka pacientka. Okomentoval/a 26. října 2016.
Neprihlásený užívateľ
jsem velice ráda že jsem odešla od pana doktora Mikuláška .Chodím k jinému gynekologovi kde platím pouze 50 Kč za zrcadla ,ultrazvuk dělá pokaždé a nechce zaplatit .Jak jsem objednaná tak jdu na řadu celou dobu se mi věnuje a vysvětlí vše co mi je a jak se vše léčí .Nenabízí půl hodiny a více výrobky ,aby něco utržil .
Hodně mě znepokojilo když moje dcera byla na vyšetření jestli může rodit normálně ,ale výsledky se někde ztratily. po třech nedělích neměla v ruce výsledky které trvají 3-5 dní po odběru .Nakonec musela dostat antibiotika , protože v porodnici nechtěli nic nechat náhodě .A to panu doktorovi nacpala asi 10 000 Kč že bude mít vše nej v těhotenství ba naopak jí tak vystrašil ,že u Apolináře pro její klid poslali na genetiku i když to bylo zbytečné
O kladných hodnoceních pana doktora Mikuláška si myslím ,že si píše sám nebo bych chtěla vidět paní která za ním dojíždí z jížních Čech 115 km 2 a více hodiny čeká než jí pan doktor vyšetří a pak jede zpět .Celý den na cestě , ve které práci by to akceptovali a nebo má bohatého muže pro děti chůvu a sama takto krátí nudu
Uživatel/ka Andrea. Okomentoval/a 26. října 2016.
Neprihlásený užívateľ
Bohužel se musím přidat k negativním ohlasům. Byla jsem u pana doktora 2x a víc nepůjdu. Poplatek 1000 Kč po vysvětlení, co to obnáší, mi až tak divný nepřišel. Když si řekl o 580 Kč za cytologicke vyšetření(které je nesrovnatelně kvalitnější ) tak jsem překvapeně souhlasila. Když si ale v rámci druhé preventivní prohlidky řekl za cytologii o 750 Kč a nic jiného nepřipouštěl, to už bylo moc. Taky mi navrhl z preventivních důvodů zákrok v Brandýse za 2000Kč. Odmítla jsem a dle ostatních reakcí jsem udělala dobře. Navíc z výhod, které měl přinést vstupní poplatek jsem žádný nezažila.Když připočítám dlouhé čekací lhůty, opravdu není o co stát.
Uživatel/ka Janka. Okomentoval/a 24. října 2016.
Neprihlásený užívateľ
Obávám se, že pan doktor postupně svým chováním a přístupem vyžene nejen své pacienty, ale i sestřičky a doktorky pod ním pracující. Zajímalo by mě, jestli ty pozitivní ohlasy si zde nepíše sám pan doktor. Podle mě většinu z nich píše on. Asi ho hodně trápí negativní komentáře, ale může si za ně sám. Pane doktore, pochopte už, že zdraví není byznys! Vás takhle někdo bere v ordinacích na hůl? Byl byste mnohem víc oblíbený lékař, kdybyste nevybíral za všechno tolik peněz a kdybyste nebyl na své okolí někdy až cholerický. Bohužel jsem byla takového chování svědkem. A jeho objednací systém na čas také moc nefunguje.
Uživatel/ka Milena. Okomentoval/a 19. října 2016.
Neprihlásený užívateľ
Profesionální přístup, pěkné prostředí,někdy delší čekání,které je však vyváženo perfektní péčí.
Na takového lékaře si ráda počkám. Děkuji a doporučuji.
Uživatel/ka J.Ujezd. Okomentoval/a 13. října 2016.
Neprihlásený užívateľ
Nevíte někdo kam odešla ta hodná sestřička z Rohožníku? Zná mě od mého narození a vždy jsem se těšila že jí uvidím, při návštěvě lékaře.
Uživatel/ka Jana. Okomentoval/a 12. října 2016.
Neprihlásený užívateľ
Pan lékař je nepochybně erudovaný, profesionální, pečlivý a při vyšetřování jemný. Vadí mi ale několik věcí:
1.Opravdu dlouhé čekání i když jsem objednána dopředu.
2. Příliš dlouhý výklad a vysvětlování, zdůrazňování kvalit péče + nabízení nadstandardu stále dokola(zbytečná ztráta času zvlášť při plné čekárně).
3. Nevydávání potvrzení o poplatku (1000 Kč atd.)
4. Nedostatek soukromí při vyšetření poševním ultrazvukem (chybí plenta oddělující od sestřičky).
5. Když už musí člověk dlouho čekat, mohla by jít v čekárně alespoň televize.
6. Ruku podává první žena...
Uživatel/ka Petra Újezd nad Lesy. Okomentoval/a 16. srpna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Děkuji panu doktorovi za výbornou péči a za nadstandartní přístup.
Nikdy jsem neměla u lékaře takový prostor, abych mohla probrat a hlavně si nechat vysvětlit své problémy. Pan doktor Mikulášek je navíc velmi šikovný, nasazená léčba opravdu pomohla a hned na poprvé,což jsem dříve neznala. Jsem ráda, že máme u nás v Újezdě takového špičkového lékaře.
Uživatel/ka Lucíja. Okomentoval/a 15. srpna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Byla jsem svědkem toho, kdy byl pan doktor velice nepříjemný, a to na mne jako pacienta (samozřejmě kvůli platbě, kterou jsem odmítla zaplatit) a dokonce i na sestřičku. Zajímalo by mě, jestli pan doktor taky někde musí platit za svá vyšetření. Pochybuji, veškerá standardní ošetření a vyšetření snad proboha mají jít z VEŘEJNÉHO ZDRAVOTNICTVÍ. Nechápu, proč zrovna z oboru GYNEKOLOGIE by si někteří obzvláště MUŽŠTÍ lékaři měli dělat takový BYZNYS! Již jsem si zvolila jiného lékaře.
Uživatel/ka Lenka S.. Okomentoval/a 13. června 2016.
Neprihlásený užívateľ
Moc děkuji panu doktorovi Mikuláškovi za skvělou péči a lidský přístup. Je to skvělý lékař, určitě doporučuji.
Uživatel/ka Barbora Honzíková. Okomentoval/a 3. června 2016.
Neprihlásený užívateľ

Byla jsem u pana doktora na zavádění tělíska. Ještě nikdy jsem nebyla tak přesně seznámena s tím, co mě během zákroku čeká. I v průběhu mě pan doktor podrobně informoval o tom, co přesně dělá a jak to mohu vnímat já. Jeho zájem o pacienta je nejen profesionální, ale i osobní.
Doba čekání se výrazně zlepšila. Často nečekám vůbec! Objednat se můžu po internetu a i ostatní komunikaci lze provádět telefonicky nebo emailem. Je vidět, že se ordinaci věnují a snaží se ji vylepšovat.
Sestřička zvládá nejen svou práci v ordinaci, odpovídá na telefonáty, ale k tomu všemu mi ochotně hlídá syna.
Zkrátka pečlivá, profesionální práce.
Uživatel/ka Lenka Ř. - jižní čechy. Okomentoval/a 3. června 2016.
Neprihlásený užívateľ
S panem doktorem Mikuláškem jsem velice spokojená, je to velký profesionál ve svém oboru!!! Jsem moc ráda, že jsem ho poznala a vážím si toho, že mohu být jeho pacientka. Velice pečlivě se mi vždy věnuje, odpoví na otázky, navrhne případné možné řešení, upozorní na klady i zápory a je vždy na mne co si zvolím.

Jen tak pro info, za panem doktorem dojíždím přesně 115 km a ráda si jeho profesionální přístup i počkám. Nechápu jak je pro nějaké pacientky nepřijatelná třeba jedna hodina čekání, fakt to nechápu. Zdraví je jen jedno a podle toho by se k němu mělo přistupovat.

Jinak jsem byla panem doktorem operována, vše proběhlo hladce, ráno nástup a odpoledne propuštění, žádné bolesti (takže druhý den jsem šla do práce) a hlavně žádné pooperační problémy. No prostě, super odvedená práce. Děkuji Vám pane doktore a děkuji že jste.
Uživatel/ka pacientka. Okomentoval/a 2. června 2016.
Neprihlásený užívateľ
S panem doktorem Mikuláškem nejsem vůbec spokojena dnes jsem byla objednaná ,po vkročení do ordinace (45 min. v čekárně) mi podal ruku a hned mě sprdnul ,že jdu pozdě měla jsem přijít na roční prohlídku v březnu až dubnu ,ale v té době jsem byla nemocná /nedal si to vymluvit .Poplatek neboli sponzorský dar jsem odmítla a chtěla jsem říct ,že kolegyně z práce nic takového neplatí a informovala jsem se pře net jak to vše je s pojišťovnou spustil na mne jako bych byla nějaký puberťák a nepustil mne ani ke slovu .Nebál se ani vulgárních a i hrubších slov a to mám 3 roky do důchodu .Tak jsem v klidu odešla bez prohlídky a budu hledat nového gynekologa .Sestřička je chudák protože jí sprdne na dvě doby ať tam je pacient nebo ne .Je mi jí upřímně líto .
Obdivuji pacientky které můžou poslouchat sebechválu od pana doktora a vychloubačnost .Když něco nabízí /novou léčbu tak drmolí že mu není rozumět a bojí se člověk i na něco zeptat jedině co mu je rozumět částku kterou chce zaplatit
Uživatel/ka Monika L.. Okomentoval/a 30. května 2016.
Neprihlásený užívateľ
U pana doktora Mikuláška jsem byla poprvé, celé roky jsem chodila k paní doktorce Dastychové a i když se jedná o stejnou ordinaci vše je úplně jiné. Krásné čisté prostory, spousta moderních přístrojů a hlavně lékař, který své práci rozumí a ví co dělá. Věnoval se mi opravdu dlouho, vše mi vysvětlil a hlavně konečně mi pomohl. Problémy,které mě trápily řadu let zaléčil na poprvé. Rozumí různým novým metodám léčby a umí je použít. Rozhodně mi nic nevnucoval,jak jsem se o něm dočetla. Vše je dobrovolné včetně poplatku. Já jsem 1000 kč ráda zaplatila, platí se skoro všude.U paní doktorky jsme neplatily, ale také nic nezískaly. Já stále stejnou neúčinnou léčbu, na ultrazvuk přes celou Prahu a s každým problémem do nemocnice,kde jsem proseděla půl dne.
Pana doktora rozhodně DOPORUČUJI a je škoda, že takových lékařů není víc.
Uživatel/ka Kozlová Jana. Okomentoval/a 29. dubna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Dobrý den, pana doktora Mikuláška určitě doporučuji,má velký přehled nejen o svém oboru. Je moc milý a hlavně dokáže člověka vyslechnout.
Věnuje se Vám tak dlouho jak je potřeba,ne jako jinde kdy po 10 min.už se Vás snaží zbavit. Roční poplatek 1000 kč rozhodně za takovou péči není přehnaný. Navíc se můžu objednat na internetu,po internetu dostanu i recept což mi hodně ušetří čas.Moc děkuji a DOPORUČUJI.
Uživatel/ka Hanka T.. Okomentoval/a 25. dubna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Pan doktor je velmi milý a ochotný,postaral se o moji nemocnou maminku. Je to velký odborník,přišel mamince na problém,který ji velmi dlouho trápil a nikdo ji nepomohl. Maminka je konečně po letech bez obtíží.
Za takovouto péči mi poplatek vůbec nevadí,ráda zaplatím,pan doktor se nám věnoval velmi dlouho,vše vysvětlil a nic nám nevnucoval.
Je na každém jak se rozhodne,kamarádka u pana doktora poplatek nezaplatila a věnoval se ji stejně kvalitně jako nám.
Jsem moc ráda,že jsem našla tak skvělého doktora,určitě Doporučuji.
Uživatel/ka Coryphee. Okomentoval/a 25. dubna 2016.
Neprihlásený užívateľ
MUDr. Lubomír Mikulášek mi ze začátku přišel extra ochotný a milý...až podezřele moc.
Také jsem slyšela, jak mě jinde "zprasili" a kdesi cosi. Hned po mě chtěl těch výše zmíněných 1000,- a k tomu dvakrát cytologii jednou 500,- a podruhé 750,-, že je prý mnohem přesnější atd.
Pak mi dvakrát oznámil, že mám na čípku HPV viry a že ať přijdu k němu do Brandýsa na konizaci (26 bez dětí). Kde mimochodem ještě musím zaplatit 1000,- ale až tady u něj v ordinaci po zákroku!!!
Asi 14 dní na to jsem potkala kamarádku, která mi říkala, že jí našli to samé a že jí gynekolog poslal na odborné pracoviště. Tak jsem si vzala číslo a objednala se. A ejhle! Po vyšetřeních se zjistilo, že ten nález je tak malý, že se pravděpodobně vymyje imunitou a je třeba jej pouze sledovat. Konizace prý vůbec nemá smysl.
Když jsem panu doktorovi Mikuláškovi volala, abych zrušila termín operace, že čekám na výsledky od jiného doktora, byl velmi nepříjemný, že mu nedůvěřuji atd....ANO, opravdu mu již nedůvěřuji a nyní mám novou gynekoložku, která je super a netahá ze mě peníze! Akorát lituji, že mě to s těmi všemi poplatky netrklo dřív:/
Uživatel/ka anonym. Okomentoval/a 13. dubna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Chtěla bych upozornit na to , se od začátku jeho ordinace nic nezměnilo.Pacientky stále čekají 2 hodiny ,aby je upozornil na to co se v ordinaci změnilo a kolik to stálo.Což chápu , ale mě to opravdu nezajímá.Já mu taky nesděluji co mám zaplatit a kolik to bude stát.Vyšetření je časově na úkor této rozpravy. Já musím být v práci včas a vysvětlovat co jsem tam dělala tak dlouho mě opravdu nebaví. Jedna věc je opravdu milá. Nastoupila nová mladá paní doktorka .sdělí finanční stránku ,ale jasně ,klidně a nikoho nenutí,řekne základní informace a jde se věnovat pacientce.Vyšetřuje velmi pečlivě ,jsem velmi spokojená. Dostala jsem se k ní náhodou na ultrazvuk a již budu chodit jen k ní.
Uživatel/ka H.H.. Okomentoval/a 5. dubna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Já jsem s panem doktorem Mikuláškem opravdu velice spokojena, byla jsem u něj na konizaci děložního čípku v Brandýse a vše proběhlo v naprostém pořádku. V ordinaci vždy všechno vysvětlí, poradí a odpoví na vaše otázky. Věnuje se každé pacientce tak jak je potřeba, čekání v ordinaci mi za to stojí. Co se týče poplatků, tak to mi přijde normální, skoro všude se platí a hlavně by si každý měl uvědomit, že zdraví je jen jedno. Pan doktor nikomu nic nenutí, jen vždy nabídne a doporučí jeho řešení, pak je na vás zda s tím souhlasíte nebo ne. Já mu plně věřím a důvěřuji, je to profík. Děkuju mu za jeho dosavadní léčbu a jsem ráda že jsem v jeho rukách, cítím se hned lépe (s doktorkou Dastychovou se to opravdu nedá porovnat). Můžu ho jen doporučit dále.
Uživatel/ka Anonym. Okomentoval/a 1. dubna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Jako lékař bude asi specializovaný nebo si na to aspoň hraje. Věřím tomu, že ví, co dělá, co vidí na ultrazvuku apod. Má v ordinaci hodně certifikátů a dokáže si s Vámi sáhodlouze o různých problémech povídat. Ovšem zároveň vnucuje nové metody a vychvaluje sebe a svá vyšetření, aby si je mohl u vás i jakože "nadstandard" naúčtovat. Tomu pak odpovídají i několikahodinové fronty v čekárně. Ale to, jak si dělá z lékařské praxe business je až smutné. Všechno si naúčtuje a podá Vám to tak, jakože to není na dobrovolné bázi (sponzorský dar), ale že to uhradit musíte. Z každé pacientky se snaží vytáhnout co nejvíce peněz a když nepřispějete, tak podle toho s Vámi také jedná. Zdlouhavý, někdy až nedůvěryhodný přístup. Nutí Vás do různých nových metod a vyšetření, které ani nechcete, ale on je vnucuje, aby mohl zkasírovat další peníze. Komplikuje přestupy k jiným lékařům. NEDOPORUČUJI. Opravdu NE, nestojí to za to.
Uživatel/ka Renata. Okomentoval/a 31. března 2016.
Neprihlásený užívateľ
Co jsem se doslechla i z čekárny a z vlastní zkušenosti,začíná všem říkat,ze je dobre vzít dělohu??? Ať už máte menší problém nebo je vše vlastně v pořádku,je lepší ji vzít?? Potřebuje další peníze,tak teď všem bude za peníze brát dělohy?? To snad ne... zajděte si raději na kontrolu na Bulovku nebo někam jinam a ujistěte se,jestli má opravdu pravdu.
.. začínám mít vážně podezření, že mu jde jen o prachy.. až mu tam přijde TV,aby se nedivil.. všem říká,jak je dobrý a skvělý a že všichni vlastně přišly za pět minut dvanáct:D :D ... myslím,že neděláte dobře,když k němu chodíte a platíte mu tyto nehorázne peníze za všechno!! Chodím také k soukromé a kvalitní doktorce a s tímhle sem se nesetkala. V Újezde,skoro vesnici,nemůže být přece takový soukromý doktor,ktery se i od duchodkyn nestydí brát peníze!!! Důchodkyně si přece nebudou hledat jiného doktora a jezdit kilometry daleko!! Pane doktore,buďto se proberete,nebo jdete tohle dělat někam do centra!!!!
Uživatel/ka Anonym. Okomentoval/a 31. března 2016.
Neprihlásený užívateľ
Co jsem se doslechl a i z čekárny a z vlastní zkušenosti,začíná všem říkat,začínám je dobre vzít dělohu??? Ať už máte menší problém nebo je vše vlastně v pořádku,je lepší ji vzít?? Potřebuje další peníze,tak teď všem bude za peníze brát dělohy?? To snad ne... zajděte si raději na kontrolu na Bulovku nebo někam jinam a ujistěte se,jestli má opravdu pravdu.
.. začínám mít vážně podezření, že mu kde jen o prachy.. až mu tam přijde TV,aby se nedivil.. všem říká,jak je dobrý a skvělý a že všichni vlastně přišly za pět minut dvanáct:D :D ... myslím,že neděláte dobře,když k němu chodíte a platíte mu tyto nehorázne peníze za všechno!! Chodím také k soukromé a kvalitní doktorce a s tímhle sem se nesetkala. V Újezde,skoro vesnici,nemůže být přece takový soukromý doktor,ktery si i od duchodkyn nestydí brát peníze!!! Důchodkyně si přece nebudou hledat jiného doktora a jezdit kilometry daleko!! Pane doktore,buďto se probereme,nebo jdete tohle dělat někam do centra!!!!
Uživatel/ka Ujezd. Okomentoval/a 24. února 2016.
Neprihlásený užívateľ
Také u pana dok. Mikuláška platím roční poplatek 1000 Kč bez vydání potvrzení o zaplacení. Působí to na mě velmi nečestně, když on si vezme peníze a nevydá potvrzení... toto jednání se spíš hodí do bazaru než k lékaři. Prohlídky mám dvakrát ročně. Řekl mi, že pojišťovna mu proplácí 15 minut času prohlídky, je pravda, že každá prohlídka u pana doktora trvá 35 minut, ale i tak mi přijde nevhodné žádat vlastně 500 Kč za jednu prohlídku, tudíž asi za 20 minut času, když odečtu 15 minut hrazených pojišťovnou. Přijde mi to příliš. V porovnání s jinými gynekology, u kterých jsem za svůj život byla, je určitě profesionál a jeho péče je nad standart. Cítím z něj, že má rád peníze, vše si nechá zaplatit a není mi to příjemné, časem od něj odejdu. Doporučil mi lepší test na cytologii s názvem Thin prep PAP test za 580 Kč. Za jedno píchnutí vakcíny si řekne 300 Kč. Dceru jsem rodila před 3 lety u předchozí lékařky v Praze 5, která si také řekla o 1000 dar, na který mi vždy vystavila potvrzení, žádný těhotenský balíček jako má pan doktor však nechtěla zaplatit. Velmi ráda bych chtěla být u pana doktora ošetřena během 15 minut, které mu pojišťovna proplácí, kdyby tolik nemluvil, bohužel mi přijde, že polovinu řečí by si mohl v ordinaci odpustit, jsou zbytečné, tím pádem by v čekárně zmizely fronty a vyšetření by bylo bez poplatku.
Zde si můžete přečíst zprávu od VZP, že lékař nemá právo vybírat takzvané "sponzorské dary":
https://www.vzp.cz/tiskove-centrum/otazky-tydne/musi-se-platit-sponzorsky-dar-gynekologovi
Uživatel/ka Anna.Z.. Okomentoval/a 20. února 2016.
Neprihlásený užívateľ
Dobrý den, i já musím přidat negativní hodnocení na pana doktora Mikuláška, po mojí mamince po důchodkyni chtěl nejprve 1000Kč, ale pak "zlevnil" na polovičku tedy na 500Kč. Namluvil ji jak každé vyšetření drahé a pojišťovna téměř nic nehradí. Maminku jsem přehlásila k jinému panu doktorovi a ten nás ujistil, že vše je hrazeno pojišťovnou a dokonce ji předepsal inkontinenční vložky. Pan doktor je zlatokop, nestydí si říci o peníze na "rok" od těžce nemocné pacientky o kterých musí vědět, že je vidí naposledy. Vím, že chorobopisy pacientů se prodávají a zřejmě i on si je koupil od paní doktorky. Toto však není cesta k rychlému návratu investice. Myslím, že při takovém jednání mu za chvíli nezůstane žádný "chorobopis"
Uživatel/ka K. Chaloupková. Okomentoval/a 11. února 2016.
Neprihlásený užívateľ
Po přečtení některých komentářů zde jsem naprosto rozčarovaná, jak někteří dokážou být tak zlí.
Ohledně poplatků jsem se setkala téměř všude s ročním poplatkem okolo 1000,-, proto mi to nepříjde nijak neobvyklé a navíc je zde vidět, že penězmi skutečně zlepšuje ordinaci a neválí se někde na dovolené.

Jsem v osmém měsíci těhotenství a ani jednou se mi nestalo, že by byl ke mně pan doktor hrubý nebo neochotný. To samé i moc milá a zdvořilá sestřička.
Kdykoliv jsem cokoliv potřebovala, vyšel mi vstříc a dokonce nebyl líný zvednout telefon a vynadat jim v porodnici u Apolináře za příšerný přístup při léčbě preeklampsie.
Když se bavíme s kamarádkami, tak mi vypráví o tom, jak mají dvě tři fotky z ultrazvuku, já mám fotku z každého UZ na meilu a při každé kontrole se mi velice pečlivě a profesionálně věnuje. Ohledně neschopenky i přechodu na mateřskou nebyl vůbec žádný problém. Vše je o domluvě. Dokonce i na 3D ultrazvuku se jde domluvit.
Další věc je delší čekání, ale ruku na srdce, chodil by někdo k doktorovi, který vás mezi dveřmi od oka zkontroluje a pošle domů? Nikdo přeci nemůže přesně vědět, jak dlouho budete jeho péči potřebovat. Mně se dokonce jednou věnoval i přes hodinu.
Proto vím, že každému se člověk nezavděčí, ale nemusí být hned tak hrubý vůči někomu kvůli nějakým poplatkům, které jsou téměř všude a dlouhému čekání. U praktického doktora také pokaždé člověk čeká, tak co?

V dnešní době bohužel není jednoduché vyhovět všem.
Uživatel/ka Barbora Honzíková. Okomentoval/a 21. ledna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Pan doktor je pečlivý, vstřícný a profesionální. S podobnými lékaři mám zkušenost ze zahraničí. Zahraniční je i vedení ordinace. Jelikož jsem z lékařské rodiny vím, že pojišťovny nehradí vše. Nepovažuji za přemrštěný požadavek platby 1000 Kč na rok (A to jsem se třemi dětmi na mateřské, takže mám dost hluboko do kapsy.). Vložené peníze zde totiž vidím - na vybavení i na přístupu. V ceně mám pak jednorázová zrcadla, konzultace po telefonu, ultrazvuk při každé kontrole...
Pokud ale někdo nechce, nebo nemůže zaplatit, dá se s panem doktorem domluvit.
Pan doktor sledoval celé mé těhotenství a dokonce si pamatuje zdravotní stav syna. Při příchodu i odchodu mi podá ruku. Pokud mám některé z dětí s sebou neopomene s nimi promluvit. Po dobu vyšetření se jim věnuje také velmi milá sestřička.
Neumím si představit, že by byl pan doktor na někoho hrubý.
Jediné, co jsem mu vytýkala (ano i o takových věcech se dá v ordinaci mluvit)je, že se dlouho čeká v čekárně. Odůvodněním je mnoho pacientek a nemožnost odhadnout, jak dlouho bude vyšetření trvat. No, jelikož jsem ukecaná a zde nemám pocit, že bych měla někam spěchat, jsem určitě jedna z těch, které ta zpoždění vyrábí. Ovšem pan doktor říkal, že na zlepšení pracuje. Tak uvidíme ;-)
Uživatel/ka Barbora Honzíková. Okomentoval/a 21. ledna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Pan doktor je pečlivý, vstřícný a profesionální. S podobnými lékaři mám zkušenost ze zahraničí. Zahraniční je i vedení ordinace. Jelikož jsem z lékařské rodiny vím, že pojišťovny nehradí vše. Nepovažuji za přemrštěný požadavek platby 1000 Kč na rok (A to jsem se třemi dětmi na mateřské, takže mám dost hluboko do kapsy.). Vložené peníze zde totiž vidím - na vybavení i na přístupu. V ceně mám pak jednorázová zrcadla, konzultace po telefonu, ultrazvuk při každé kontrole...
Pokud ale někdo nechce, nebo nemůže zaplatit, dá se s panem doktorem domluvit.
Pan doktor sledoval celé mé těhotenství a dokonce si pamatuje zdravotní stav syna. Při příchodu i odchodu mi podá ruku. Pokud mám některé z dětí s sebou neopomene s nimi promluvit. Po dobu vyšetření se jim věnuje také velmi milá sestřička.
Neumím si představit, že by byl pan doktor na někoho hrubý.
Jediné, co jsem mu vytýkala (ano i o takových věcech se dá v ordinaci mluvit)je, že se dlouho čeká v čekárně. Odůvodněním je mnoho pacientek a nemožnost odhadnout, jak dlouho bude vyšetření trvat. No, jelikož jsem ukecaná a zde nemám pocit, že bych měla někam spěchat, jsem určitě jedna z těch, které ta zpoždění vyrábí. Ovšem pan doktor říkal, že na zlepšení pracuje. Tak uvidíme ;-)
Uživatel/ka Jana E.. Okomentoval/a 18. ledna 2016.
Neprihlásený užívateľ
S panem doktorem máme opravdu hroznou zkušenost. Když jsem se já, moje maminka a její kamarádka, kterým je 75 let, rozhodli v dubnu 2015 přejít od pana doktora k jinému lékaři v našem blízkém okolí, tak jsme po panu doktorovi chtěli vydat nebo přeposlat dokumentaci na žádanku od nové lékařky. Nejen že nebyl schopen tuto dokumentaci poslat a půl roku se vymlouval na to a ono. Když se mi konečně dostalo ujištění, že si můžeme papíry vyzvednout, poslala jsem pro ně maminku s kamarádkou. Jaké bylo překvapení, když jim papíry nejen odmítl předat, ale začal jim vyhrožovat a dokonce klesl tak hluboko, že na ně zavolal policii s argumentem, že ho fyzicky napadly a následně si zavolal rychlou sanitku s tím, že utrpěl újmu na zdraví. Neštítil se toho, podat na tyto ženy, které byly obě před operacemi, trestní oznámení. Dodnes naše nová paní doktorka ani po několika svých urgencích nemá naší dokumentaci a obě 75leté babičky jsou vláčeny po policii. To je vskutku profesionální jednání od lékaře jen kvůli přestupu ??? K tomu snad už není co dodat.
Uživatel/ka Simona Capkova. Okomentoval/a 15. ledna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Dobry den vsem,rada bych se pripojila k absolutne kladne zkusenosti s Mudr.Mikulaskem!Jsem neskonale rada ze ordinaci prevzal.Byla jsem na zakroku v Brandyse ktery osobne,vse dobre dopadlo.Muvil semnou pred i po zakroku a uklidnil me,snazi se delat svou praci velmi precizne a zachranit.Personal je super a prijemny a profesionalni,stejne tak jako pan doktor.Je videt ze ma svou praci rad,tudiz je to pro me clovek na pravem miste!za sebe pisu ze je jednicka a vim ze jsem v dobrych rukou.Navic je fajn ze zakroky dela on sam a ze nejste pod rukama ciziho cloveka,ale cloveka a lekare ktery vas zna osobne,vaseho lekare.A to je k nezaplaceni.Poplatky ktere tam ma opravdu neresim vzhledem k jeho peci.Nebudu ho srovnavat s pani Dastychovou protoze to je nemozne a tim nechci rict ze je spatna doktorka,ale porad to byla obvodacka a jeji moznosti byly s nejvetsi pravdepodobnosti dosti omezene.A ani delsi cekani mi nevadi.
Uživatel/ka Friebová Božena. Okomentoval/a 12. ledna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Ráda bych se podělila s velmi dobrou zkušeností s MUDr. Mikuláškem, který je velmi pečlivý a velmi mi pomohl. Byla jsem na výkonu v Brandýse nad Labem , kde vede odd. jednodenní chirurgie a byla jsem velmi spokojená.Personál velmi příjemný, pan doktor odvedl precizní práci a večer jsem mohla domů.
Velmi mu děkuji .
Uživatel/ka MD. Okomentoval/a 11. ledna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Děkuji za skvělou profesionální pomoc p.dr,při vyřešení mých dlouhotrvajících gynekologických potíží.


Díky jemu už mohu být zase v klidu a pohodě.


MD
Uživatel/ka Adéla. Okomentoval/a 7. ledna 2016.
Neprihlásený užívateľ
Ráda bych se připojila s názorem na pana doktora Mikuláška. Ano, občas se mi stane, že v čekárně čekám trochu déle, ale jelikož vím, že se svým pacientkám věnuje veliče pečlivě a precizně, tak mi to nevadí. Chápu, že pokud se věnuje důkladně a podrobně, nemůže to jít jako na běžícím pásu (jako například u Mudr. Dastychové). Po spoustě let, kdy se mi opakovaně vracel ten samý problém a paní Dastychová ho neúspěšně řešila a navíc jsem musela jezdit na Karlák na UZ, jsem velice uvítala, že mi pan doktor nasadil léčbu, která ihned zabrala a už se problém víckrát neopakoval. Tisíc korun za rok mi nepřijde jako závratná suma, vzhledem k jeho profesionálnímu přístupu. A co se těhotenstkého balíčku týče - jeho péče je nadstandartní vzhledem k počtu vyšetření, počtu ultrazvuků a vybavenosti ordinace. Když to porovnám s okolím, jinými lékaři, cena za balíček je naprosto běžná. (V jiných ordinacích se platí každý ultrazvuk, nebo se zaplatí také balíček a cena vychází dosti obdobně). A za určení pohlaví nebo návštěvu u ultrazvuku (byl tam se mnou přítel, kamarádka, maminka i sestra) si opravdu žádnou částku neřekl! Chová se příjemně, mile a je velice ochotný.
Uživatel/ka Jana H.. Okomentoval/a 15. prosince 2015.
Neprihlásený užívateľ
- Lékař MUDr. Lubomír Mikulášek vyžaduje od pacientek roční poplatek 1000,- a od těhotných zaplacení tzv. těhotenského balíčku za 5000,-.
Chová se nepříjemně a soupis nadstandardních služeb, za které vybírá peníze, ani na vyžádání písemně nedá. Na to mi řekl, že nemá rád potížistky, co by chtěly jeho služby kontrolovat, takže mi žádný ultrazvuk při vyšetření navíc neudělá atd. To už jsem u něj ale bohužel měla podepsanou volbu lékaře, a tak jsem byla k němu na 3 měsíce vázaná.
Na první scrreming mě poslal na Letnou do Genetu, kde jsou velice milí a toto vyšetření stojí 1000,- , pojišťovny vám na něj na požádání přispějí.
Jelikož pan doktor chtěl za zjištění pohlaví platit a stejně tak za přítomnost manžela u velkého ultrazvuku, tak jsem se informovala na pojišťovně, že mám nárok na výběr, kde tento ultrazvuk podstoupím.
Tak jsem využila malých služeb Genetu, kde mají velmi profesionální přístup a za zjištění pohlaví ani přítomnost další osoby u ultrazvuku nic nechtějí. Panu doktorovi jsem řekla, že chci žádanku na ultrazvuk na Genet, že jsem se informovala na VZP a že mám na volbu nárok. Trochu se cukal, že nevidí důvod, aby mě tam posílal a co že má jako důvod uvést. Tak jsem mu řekla, ať tam klidně napíše, že je to na žádost pacientky. Tak mi to napsal a řekl mi, ať si najdu jiného lékaře. Tak jsem ho ubezpečila, že to mám v plánu, jen jakmile uplynou ty 3 měsíce, co budu moc svoji volbu změnit.
Přešla jsem na gynekologii na Černý Most k paní doktorce, která má také ultrazvuk a narozdíl od pana doktora ho i běžně používá a bez placení jakýchkoli poplatků pro těhotné.
Ještě bych chtěla upřesnit, že jsem neměla možnost se objednat na konkrétní den a hodinu. Pan doktor vždy řekl sestručce, ať mě objedná na tehdy a tehdy a ona mi vždy řekla, že již mají plno, tak ať přijdu mezi 16:00 a 18:00. Postupem času jsem zjistila, že chodit dříve než na 17:45 je naprosto zbytečné, i tak jsem se v čekárně potkávala s pacientkami, co byly objednané třeba na 17:00. V čekárně se tedy běžně tráví tak 2 hodiny, než na vás přijde řada!
Nevidím tedy jediný důvod proč u pana doktora zůstávat, stresovat se a platit mu do kapsy nehorázné částky. Všem doporučuji vřele změnu lékaře.
Uživatel/ka Helena. Okomentoval/a 25. listopadu 2015.
Neprihlásený užívateľ
Když po mě pan MUDr. Lubomír Mikulášek chtěl roční poplatek 1.000 Kč, byla jsem ochotná jej zaplatit, jelikož mi přišel jako seriózní lékař. Je velmi milý a při vyšetření velmi pečlivý a citlivý.

Bohužel musím říct, že při druhé návštěvě po 3 měsících jsem byla velmi zklamaná, když po mě chtěl dalších 700 Kč (dle jeho slov jsem pochopila, že jednou je to za 500 Kč a podruhé za 700 Kč) za vyšetření cytologie, které je prý modernější a spolehlivější než to na sklíčko... Popravdě si myslím, že takové vyšetření může být zahrnuto již v ročním poplatku.... Myslím si, že odvádím dostatek peněz za zdravotní pojištění a bohužel mé příjmy nejsou nadprůměrné, abych si mohla dovolit platit za preventivní kontrolu tolik peněz... Kdo ví, s čím pan doktor přijde příště....
Uživatel/ka Ladislava Polzerová. Okomentoval/a 25. listopadu 2015.
Neprihlásený užívateľ
Vážení, i já Vám musím napsat svůj naprosto příšerný zážitek ze setkání s p. dr. Mikuláškem. Byla jsem k měnu objednaná na 24. 11. 2015 v 8 hodin na SONO vyšetření (již 2. pokus, poprvé jsem po hodinovém čekání odešla). Když jsem odmítla zaplatit 1.000,- Kč roční registrační poplatek, vyslechla jsem si řadu hrubostí a nadávek (sestřička byla svědkem), že i paní, která čekala v čekárně, byla celá zděšená. Vyšetření na gynekologie není nic příjemného, tedy alespoň pro mě, ale nechat se při něm ještě urážet nemám doopravdy zapotřebí. Do ordinace dr. Mikuláška již nevkročím a mrzí mě, že jsem si komentáře zde nepřečetla dřív. Stížnost na zdravotní pojišťovnu a lékařskou komoru jsem již napsala. Jeho chování je nehorázné, hulvátské, v životě jsem se s něčím podobný nesetkala.
Ladislava Polzerová
Uživatel/ka Irena.m. Okomentoval/a 24. listopadu 2015.
Neprihlásený užívateľ
Musim také přidat svůj komentář : i já jsem panu doktorovi dala 1000kč při prohlídce ultrazvukem mi objevil myom na vaječníku a pozval si mě za dva měsíce na kontrolní ultrazvuk, když jsem o tom doma přemýslela začalo ve mne dřímat podezření, že panu doktorovi nevěřím. Na kontrolu jsem k němu nešla a našla jsem si pana doktora v Uvalech, kde jsem absolvovala vstupní prohlídku a žádný myom mi nenašel, čímž mě utvrdilo v tom, že pan doktor Mikulasek si vymýšlí aby dokázat, že se za ty peníze stará "nadstandartně". Chystám se napsat na lékařskou komoru a na VZP napíšu také.
Uživatel/ka MM. Okomentoval/a 13. listopadu 2015.
Neprihlásený užívateľ
Jsem ráda, že nejsem jediná, komu přijde chování MUDr. Mikulaska nehorázné. Žádala jsem pojišťovnu VZP o prověření, zda je vybírání poplatků oprávněné. Všechno popřel, prý od těhotných nikdy 5.000,- nevybíral (po mně to je tedy chtěl) a roční poplatek 1.000,- také ne. Chtěla bych tedy videt jak vypadá jeho účetnictví, to co vybere určitě ani nedání. Po porodu jsem přešla k paní doktorce na Černý Mozr a jsem max.spokojená, ultrazvuk má také a přístup senzační. Možná by by pomohlo, kdyby na pojišťovnu poslalo dopis více žen.
Uživatel/ka Elena. Okomentoval/a 3. října 2015.
Neprihlásený užívateľ
Nemůžu říct, že by se mi pak doktor Mikulášek nevěnoval.Je fakt, že jsem 1000 kč jako roční poplatek zaplatila. Ale další poplatek se mi již platit nechce, neboť ze své mzdy platím nemalé částky na zdravotní pojištění.A už vůbec se mi nechce s lékaři smlouvat.... Přehlásila jsem se proto k jinému lékaři do Úval. Je velice příjemný a profesionální i sestřička je velmi milá. A ultrazvuk má též!!! A poplatky:pouze za jednorázová zrcátka...Určitě svého rozhodnutí nelituji....
Uživatel/ka Karolína S.. Okomentoval/a 1. října 2015.
Neprihlásený užívateľ
Pan doktor Mikulášek je pěkný šmejd a pokud se mu nezaplatí nemalé částky (za úkony, které nám hradí pojišťovny), odmítá dělat další vyšetření, je nepříjemný a chová se jako hulvát. Budoucí maminky by měly cítit klid a podporu a ne se stresovat a nechat vydírat. Pohlaví dítěte? Za pouhých 1000,- se ho můžete od pana dr. dozvědět!
Paní J.B. a VK jsou asi hodně za vodou, že peníze neřeší, nebo spíšš žádná J.B ani VK neexistují a snaží se někdo jen reputaci pana mudra. Vylepšit. Myslím si a doufám, že si každý udělá svůj obrázek sám.
Uživatel/ka Lenka. Okomentoval/a 8. září 2015.
Neprihlásený užívateľ
Pan doktor Lubomír Mikulášek je velmi pečlivý, poctivý a na své pacienty si udělá dost času, aby nic nezanedbal. Vyšetření není bolestivé a pan doktor vše podrobně a trpělivě vysvětlí, popřípadě poradí, doporučí. Konečně někdo začal řešit mé problémy, pojmenoval je a nejednal se mnou z patra.
Nechápu, proč tu někdo řeší poplatky. Nikdo po mě nic nechtěl a pokud ano, tak mám možnost rozhodnout se, zda půjdu do vybavené ordinace s profesionálem s příjemným jednáním, který Vám vše vysvětlí nebo zda navštívím zastaralou nevybavenou ordinaci, kde se nic nedozvím. Zdraví máme jen jedno a pojišťovny hradí pouze omezenou část.
Uživatel/ka Renata. Okomentoval/a 3. září 2015.
Neprihlásený užívateľ
Souhlasím s tím že pan doktor je zlatokop když mu nezaplatíte 1000 Kč změní se těžce jeho přístup.Jsem invalidní důchodkyně po chvíli zlevnil na 500 Kč ale ani ty já nejsem ochotna mu dát za jednoroční preventivní prohlídku kterou plně hradí pojišťovna.Objedná si vás na čas vezme vás o hodinu a půl déle a ani se neomluví po těhotných požaduje 5000 tisíc že se nestydí.Už nikdy více všichni s kterýma se stýkám z Rohožníku mě dávají za pravdu.Vykopli ho z vinohradské nemocnice a teď se snaží rýžovat.I jiní doktoři mají moderní vybavení a nerejžují na vás.
Uživatel/ka Lenka. Okomentoval/a 28. srpna 2015.
Neprihlásený užívateľ
Po odchodu paní doktorky Dastychové jsem byla nemile překvapena chováním pana doktora Mikuláška. Po nějakém čase mi pan doktor oznámil, že pokud u něj nadále chci být musím zaplatit 1.000 Kč roční poplatek. Rozhodla jsem se přestoupit k jinému lékaři, který mi dal písemnou zprávu pro pana doktora Mikuláška, aby mu pouze zaslal e-mailem zdravotní informace o mě. Rozhodla jsem se za ním jít osobně(že mu zprávu pouze předám). Za prvé, než jsem se dostala do ordinace, uplynula hodina a půl. Za druhé, místo poklidného předání vzkazu od nového doktora, začal tisknout mou zdravotní dokumentaci (což neměl)a požadoval 200 Kč. Oznámila jsem mu, proč bych toto měla platit, když tyto informace si mají přeposlat doktoři mezi sebou (zdarma). Pan Mikulášek začal být velice nepříjemný tak, že se mě to velice dotklo. Zaplatila jsem tedy 200 Kč a už bych v životě nevstoupila do jeho ordinace. DOPORUČUJI si na jeho poplatky vyžádat doklad o zaplacení a bylo by dobré si ho prověřit zdravotní pojišťovnou.
Uživatel/ka Jana. Okomentoval/a 3. srpna 2015.
Neprihlásený užívateľ
- Lékař MUDr. Lubomír Mikulášek je výborný gynekolog i porodnik znám ho mnoho let a vždy mi dokázal pomoct. V jeho nové ambulanci je poplatek dobrovolný není povinný a u tehotenskeho balíčku je poplatek proto protože každou návštěvu dělá ultrazvukove vyšetření a i krevní vyšetření co běžně pojišťovna neproplaci atd. Od pojišťovny máte hrazene v tehu pouze 3 ultrazvuky Tak si vemte kolik jih za tu dobu máte a vědět ze mimi je v pořádku za to ty peníze stojí ale to je každého věc. Znám různé lékaře a péče pana doktora Mikulaska je opravdu podstiva a profesionální neni to zlatokop jak tu někteří píší. Jiní gynekologove chtějí i větší částky a znám v dnešní době Jen málo doktorů co poplatky nemají ale třeba nemají i odpovídající vybavení ambulance.
Uživatel/ka Jana D.. Okomentoval/a 16. června 2015.
Neprihlásený užívateľ
K doktoru Mikuláškovi jsem začala chodit po jeho převzetí ordinace od paní doktorky Dastychové. Pan doktor má ultrazvuk a jeho vyšetření mi přijde odbornější a mě rozhodně poradil. Co se týče poplatku je to vaše věc, jestli chcete mít klid a nemyslet každou návštěvu na peníze. Já jsem moc spokojená a co se týče mé dcery tak se nebojím říct, že ji zachránil od nepříjemných komlikací. Hned při prvním vyšetření přišel na komlikace, které paní doktorka bohužel neobjevila. Možná, kdyby nepřišla k němu včas, nemusela mít další děti. Jsme s ním obě spokojené. O vstupní poplatek si u mě neřekl jak tvrdí dámy tady, ale jen mě informoval o této možnosti - můžete ji využít či nikoli. Je to jen vaše volba.
Uživatel/ka Petra. Okomentoval/a 13. června 2015.
Neprihlásený užívateľ
- Lékař MUDr. Lubomír Mikulášek je prachobyčejný zlatokop at si zde na foru říká kdo chce co chce!Zcela neomaleně využívá pacientky ze kterých si dělá dojné krávy.Neomaleně si řekne o peníze ačkoliv vyšetření jsou hrazená pojišťovnou.Je s podivem,že takový doktor ještě ordinuje!Dámy proberte se a nenechte se odírat tímto člověkem.
Uživatel/ka VK. Okomentoval/a 2. června 2015.
Neprihlásený užívateľ
Naprosto souhlasím s komentářem od JB.

Pan Mudr. Mikulášek převzal ordinaci po paní Mudr.Dastychové. Co se týče poplatku 1000 Kč: Nikdo vás nenutí navštěvovat ordinaci pana doktora a platit poplatek. Pokud se to někomu nelíbí, může jít k jinému doktorovi. Konkrétně já jsem při vstupní prohlídce žádný poplatek nezaplatila (neměla jsem u sebe žádnou hotovost) a nemůžu říct, že by se mi věnoval méně než jindy (již jsem u pana doktora byla 3x). Pan doktor je velmi vstřícný, hodný, vždy vyslyší mé problémy a začne je IHNED řešit.

Jsem ráda, že jsem k němu přešla a ráda poplatek zaplatím. Člověk by si měl uvědomit, že zdraví má jen jedno.
Uživatel/ka JB. Okomentoval/a 1. června 2015.
Neprihlásený užívateľ
Nestačím se divit a co některé dámy dokažou jen kvůli penězům na účet tak bezva lékaře napsat a musím reagovat na nějaké názory níže - stran poplatku - pan doktor si sice o vstupní poplatek řekne, vysvětlí co vše za ně lze využít, rozhodně v mém případě ZDŮRAZNIL, že není povinný a že je moje volba, zda ho budu akceptovat a ordinaci navštěvovat. Rozhodla jsem se bez váhání poplatek podstoupit PROTOže ordinace nyní disponuje lékařským vybavením, které v ordinaci dříve nebývalo, které pan doktor umí využívat, využívá, a proto chápu, že náklady s převzetím a provozem ordinace jsou vyšší a tudíž je nutné je kompenzovat.

Pan doktor je navíc velmi pečlivý. Lékařské vyšetření trvá proto delší dobu a proto je čekárna více naplněná. Čekací doby jsou tudíž delší než je příjemné ale to je snad jediné, co mohu vytknout.

Pan doktor je velmi citlivý, pečlivý, pozorný a rozhodně nelituji, že jeho ordinaci navštěvuji, nelituji peněz, protože za to pan doktor nabízí odpovídající služby a navíc si dokážu představit jak nákladné je převzít soukromou ordinaci a adekvátně ji vybavit.

Poslední věc, kterou schci zdůraznit, že pan doktor je velmi příjemný.
Uživatel/ka Markéta. Okomentoval/a 11. května 2015.
Neprihlásený užívateľ
Pan doktor převzal ordinaci po MUDr.Dastychové a od samého začátku se snaží z pacientek vyždímat co nejvíce.
Pacientkám se věnuje adekvátně k tomu, kolik se mu podaří vybrat peněz. Odmítla jsem uhradit jak vstupní poplatek 1.000,-, tak poplatek za těhotenský balíček 5.000,- a pocítila jsem to jak ve změně chování, tak v délce vyšetření. Za přítomnost partnera u pojišťovnou hrazeném ultrazvuku si řekl nejdříve 1.000,-, nakonec "slevil" na 200,-Kč. Čekání je hrozné, přestože jsem objednaná, čekám vždy min.hodinu.
Uživatel/ka Lena. Okomentoval/a 12. dubna 2015.
Neprihlásený užívateľ
- Lékař MUDr. Lubomír Mikulášek dokáže vše trpělivě vysvětlit a umí poradit.
- Je možné se objednat, ale momentálně je značně vytížený, pracuje v ordinaci Újezd nad Lesy jen některé dny, a tedy sám si člověk moc nemůže určit den a hodinu.
- Lékař si říká o poplatky ve výši 1.000,- Kč, tzv. registrační, ale ty by měly být jen dobrovolné. Pacientům to však podá v tom smyslu, že musíte zaplatit. Pro nastávající maminky existuje dokonce těhotenský balíček, kde je částka 5.000,- Kč za všechna vyšetření v průběhu těhotenství. Pokud nesouhlasíte, zaplatíte 1.000,- Kč a vše ostatní (UTZ navíc nad rámec ZP, fotky z UTZ, screening atd.) se hradí zvlášť ve značně vysokých částkách.
Uživatel/ka Jana. Okomentoval/a 10. dubna 2015.
Neprihlásený užívateľ
- Lékař MUDr. Lubomír Mikulášek se mi trpělivě věnuje a vždy mě vyslyší.
- Je možné sa objednat na konkrétní den a hodinu, ale přesto vždy dlouho čekám v čekárně.
- Lékař má velice dobrý přehled o mých zdravotních problémech.
- Negativní je vstupní poplatek 1000,- Kč, o který si při vstupu do ordinace suverénně řekne.
- Sám je operatér v Brandýse nad Labem, za zprostředkování operace PRO SEBE si účtuje neoprávněně dalších 1000,- Kč, o které si řekne dost neomaleně a pokud se bráníte že je to nelegální, dá vám najevo, že už péče nebude jako doposud, pokud nezaplatíte.

Prozatím nedokáži posoudit jeho odbornost, ale ZLATOKOP rozhodně je.
Uživatel/ka Pan doktor se mi maximálně věnuje. Je velmi ochotný a vše mi vždy vysvětlí. U pana doktora je možné objednání, ale když vydržíte čekat, můžete přijít i rovnou.Je to opravdu odborník, který se nezabývá řešením jednoho problému, ale všemi souvislostmi. Peču. Okomentoval/a 10. března 2015.
Neprihlásený užívateľ
- Lékař MUDr. Lubomír Mikulášek se mi trpělivě věnuje a vždy mě vyslyší.
- Je možné sa objednat na konkrétní den a hodinu, není třeba dlouho čekat v čekárně.
- Lékař má velice dobrý přehled o mých zdravotních problémech.

Pochval a okomentuj lékaře

U komentáře se můžeš zaměřit na tyto body:

  • Jak se ti zdravotnický pracovník věnuje?
  • Musíš u zdravotnického pracovníka čekat v čekárni? Nebo je možné se předem objednat na konkrétní čas?
  • Je zdravotnický pracovník aktivní a nabízi ti preventivní vyšetření, na které máš nárok?
  • Má zdravotnický pracovník přehled o tvých zdravotních problémech z minulosti? Zná zdravotnické nálezy od jiných lékařů?



Tvá pochvala/Tvůj komentář:



= 2 + pět

Další lékaři z obce

Dotazy od pacientů
Rychlé hledání zařízení
Zadej obec, název, specializaci zdravotnického zařízení:
Rychlé hledání lékaře
Zadej jméno, obec, specializaci zdravotnického pracovníka:
Aktuální komentáře

29. června 2018
Mikulášek Lubomír
Anonym Snad je to i odborník na svém místě. Ale zkuste mu jednou nezaplatit a ponechat si pouze péči na zdravotní pojišťovnu. To uvidíte a zažijete jeho THE BEST přístup a chování :-). Čti více...

Anonym

28. června 2018
Krčmová Eva Mgr.
Mgr. Lukáš Krejčí Paní Mgr. Krčmová je moc milá a ochotná lékarnice. Pracuje v lékárně Dr. Max v Chebu dole ve Floře vedle rehabilitace. Určitě ji doporučuji, vždy skvěle poradí a je ke svým zákazníkům vstřícná. Čti více...

Mgr. Lukáš Krejčí

26. června 2018
Vrbová Petra
Petr Nečásek Paní doktor supr,sestři č1 supr č2 supr.Paní dr. Petra Vrbová má navíc krásnou, upřimnou dušičku,navíc z ní sálá perfektní profesionální přístup. Děkuju všem třem krásným dámám !!! Petr... Čti více...

Petr Nečásek

25. června 2018
Vlach Otto
Anonym - Lékař MUDr. Otto Vlach se mi trpělivě věnuje a vždy mě vyslyší. - Je možné sa objednat na konkrétní den a hodinu, není třeba dlouho čekat v čekárně. - Lékař má velice dobrý přehled o mých... Čti více...

Anonym

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace